fbpx

Tokiu veiksmu yra siekiama ieškoti naujų galimybių, kurios leistų prisijungti prie skaitmeninio vartotojų kraštovaizdžio.

Artėjanti “mažmeninės prekybos mirtis”

Vieni iš didžiausių žinomų vardų mažmeninėje prekyboje, pavyzdžiui “NIKE”, stengiasi nuolat formuoti naujas laboratorijas. Tokiu veiksmu yra siekiama ieškoti naujų galimybių, kurios leistų prisijungti prie skaitmeninio vartotojų kraštovaizdžio.

Artėjanti “mažmeninės prekybos mirtis” buvo prognozuojama jau dešimtmečius. Tačiau, sparčiai augant skaitmeniniam pasauliui, “plytinės ir mūrinės” parduotuvės visuomet randa naujų būdų kaip sutrikdyti sistemą ir gauti klientų srautą. Vienas iš populiariausių būdų: mažmeninės inovacijų laboratorijos.

Mažmeninės inovacijų laboratorijos

Mažmenininkai ieško laboratorijų ir greitesnių būdų, kurie suteiktų naujų partnerystės galimybių, bendradarbiavimo su kitais mažmenininkais. Pradedant nuo tiekimo grandies, inventoriaus tobulinimo iki naujų apmokėjimo pasirinkimų, šie prekiniai ženklai pamažu pradeda keliauti į skaitmeninį pasaulį. Čia pateikiame keletą žinomų inovacinių laboratorijų, kurios priklauso žinomiems mažmenininkams.

Ši laboratorija sparčiai seka pagrindines technologijų iniciatyvas ir paspartina „technologinius atsakymus į iškilusias verslo problemas”

COCA-COLA - plėtros ir inovacijų laboratorijos

Įkurta: 2015 m

Pagrindiniai žmonės: Robert Long, vyriausiasis inovacijų vadovas

„Coca-Cola“ atnaujina savo maisto ir gėrimų linijas iš Atlanto būstinės, tačiau naudojasi savo palydovine plėtros ir inovacijų laboratorija – „Georgia Tech University“. Ši laboratorija sparčiai seka pagrindines technologijų iniciatyvas ir paspartina „technologinius atsakymus į iškilusias verslo problemas”. Pagrindinis dėmesys yra ties didelių duomenų analize ir įvairių klientų pasiekimas. Projektai, pavyzdžiui, spausdinimas ant skardinių, nešiojamosios technologijos ir “Bluetooth” signalinės ugnys, yra pateikiami “Coca-cola” svetainėje, apie juos galima paskaityti ir pasidomėti daugiau.

IKEA - SPACE10

Įkurta: 2015 m

Pagrindiniai žmonės: Simon Caspersen, įkūrėjas ir ryšių direktorius

„SPACE10“ yra „Ikea“ mokslinių tyrimų centras ir parodų erdvė, Kopenhagoje. Šis centras kviečia žmones iš meno, dizaino ir technologijų pasaulių dirbti su mokslinių tyrimų projektais, kurie lemia įvairius „Ikea“ prototipus, parodas, renginius ir seminarus. Daug dėmesio skiriant tvarumui ir ateičiai, “Space10” ieško naujovių, prasidedančių nuo miesto planavimo iki maisto saugos. Reikšmingi projektai:

„Spaces on Wheels“ yra projektas, apima visiškai autonomiškų transporto priemonių tendencijas kaip miesto ateitį.

HOME DEPOT - Home Depot inovacijų centras

Įkurta: 2015 m

Pagrindiniai žmonės: Anthony Gregorio – Inovacijų laboratorijos vyresnysis vadovas; Albert Vita – Strategijos įžvalgų direktorius

„Home Depot“ inovacijų centras „Georgia Tech“ yra bendradarbiavimo erdvė, kuri yra naudojama siekiant įdarbinti aukščiausius talentus ir ištirti, kaip technologija gali skatinti mažmeninę prekybą, tiekimo grandinę ir panašiai. Antrasis dėmesys centre yra stebėti naujas technologijas, pvz., 3D spausdinimą, virtualią ir papildomą realybę, arba nešiojamus įrenginius. „Home Depot“ taip pat valdo „Austin“ antrinę laboratoriją „BlackLocus“. Pagrindinis dėmesys skiriamas duomenų ir analizės naudojimui, kad būtų sukurta „protinga mažmeninės prekybos programinė įranga“, kuri padės optimizuoti atsargų ir pajamų valdymą.

CVS - Skaitmeninė inovacijų laboratorija

Įkurta: 2015 m

Pagrindiniai žmonės: Carolina Michaud, direktorė

CVS inovacijų centras yra orientuotas į naujų skaitmeninių sveikatos sprendimų kūrimą. Centras, laikydamasis greitų bandymų sąlygų, apima paprastus dalykus, tokius kaip mobiliųjų telefonų priminimai apie vaistus ir sudėtingus, pavyzdžiui, programos, kurios tuos pačius telefonus gali paversti nuotolinėmis diagnostikos priemonėmis.

NEIMAN MARCUS - NEIMAN MARCUS inovacijų laboratorija (iLab)

Įkurta: 2012 m

Pagrindiniai žmonės: Scott Emmons, direktorius

Neiman Marcus pelnė mažmeninės inovacijos reputaciją dėka “iLab”, jo stebėjimo centro, dėl pažangiausių technologijų ir taikomųjų programų, skirtų prabangiai mažmeninei prekybai, jos projektavimui, testavimui ir bandymams. Pagrindinis dėmesys yra sutelktas kuriant skaitmeninę svetainę, kuri sugebėtų taip pritraukti klientus, kaip pritraukia paprastos parduotuvės.

WALMART - WALMART laboratorijos

Įkurta: 2005 m

Pagrindiniai žmonės: „Marc More, „Walmart“ e-komercijos prezidentas ir generalinis direktorius

„Walmart“ inovacijų laboratorija yra skirta padėti išlikti mažmenininkams konkurencingiems vis augančiame internetiniame ir mobiliajame pasaulyje. Darbuotojai yra suskirstyti į mažas grupes, kur kiekviena grupė turi savo projektus įvairiose produktų linijose. Labiausiai dėmesys yra sutelkiamas į technologijų ir tiekimo grandinę, nes jie nori toliau tobulinti prekybą internetu ir gyvai, laikantis savo “mažų kainų taisyklės”.

SEPHORA - SEPHORA inovacijų laboratorijos

Įkurta: 2015 m

Pagrindiniai žmonės: Johnna Marcus, direktorė

„Sephora“ naujovių laboratorija yra konvertuotame sandėlyje, netoli San Francisko, Mission Bay rajono. Šios laboratorijos pirmasis panaudojimas buvo statyti ir išbandyti parduotuvėse rodomus ekranus. Tačiau, 2015 metais, daugiau dėmesio pradėta skirti skaitmeniniams dalykams, kurie padėtų greičiau ir lengviau susitvarkyti su sparčiai augančiu internetinių pirkėjų skaičiumi. Inovacijų komandos nariai dirba su internetinėmis, mobiliosiomis ir netgi gyvomis parduotuvėmis. Laboratorijoje netgi yra “Sephora” modelio parduotuvė.

KOHL’s - KOHL’s skaitmeninis centras ir inovacijų centras

Įkurta: 2013 m. Ir 2015 m

Pagrindiniai žmonės: Ratnakar Lavu, vyriausiasis technologijų pareigūnas

„Kohl“ skaitmeninis centras atidarytas 2013m.. Jo 200 žmonių komanda yra įsikūrusi 50 000 kvadratinių pėdų pastate ir sukūrė tokius dalykus kaip „Kohl-Pay“ programą ir kitas naujoves, kurios padeda klientams greičiau ir lengviau atsiimti pirkinius. „Innovation Center“ yra naujausias „Kohl Menomonee Falls“ korporacijos miestelis. Jame pagrindinis dėmesys skiriamas informacinių technologijų, parduotuvių planavimo, statybos ir pirkimo komandų bendradarbiavimui. Inovacijų centre yra daug ekologiškumo, įskaitant saulės baterijas, saulės įkrovimo sritis, LED apšvietimą ir atliekų mažinimo paslaugas.

TESCO - TESCO laboratorijos

Įkurta: 2014 m

Pagrindiniai žmonės: Tom Simmons, inovacijų vadovas; Lucia Del Prete, strategijos vadovė

„Tesco“ vidaus technologijų naujovių komanda kuria ir išbando įvairius sprendimus vartotojams. Jų misija yra paprasta: „kurti naujus produktus, paslaugas ar patirtį, kurie padėtų patenkinti klientų ir verslo poreikius naudojant naujai sukurtas technologijas“. Šios technologijos apima tokius dalykus kaip internetinė paieška ir programos, padedančios klientams kontroliuoti pasirinkimus.

PEPSICO - dizainas ir inovacijos

Įkurta: 2018 m

Pagrindiniai žmonės: Lubomira Rochet, vyriausiasis skaitmeninis pareigūnas; Esohe Omoruyi, pasaulinės atviros skaitmeninės inovacijos ir verslo plėtros vadovas

„L’Oreal“ bendradarbiauja su F stotimi, kad „sukurtų naujos kartos grožio produktus, įrenginius ir skaitmenines paslaugas“. Atviros inovacijos projektas ieško šaltinių iš bendrovės ir už jos ribų. Pasirinkti pradiniai veiksmai bus susitikimas su tarptautiniais grožio vadovais ir bus sukurtas kasmetinis renginys šiam tikslui.

PEPSICO - dizainas ir inovacijos

Įkurta: 2012 m

Pagrindiniai žmonės: Mauro Porcini, vyriausiasis projektavimo pareigūnas

„PepsiCo“ Niujorko dizaino ir inovacijų laboratorijoje aptariami chemikai, mitybos specialistai, tendencijos medžiotojai, futuristai, technologai, kulinarijos menininkai ir įvairūs kultūros asmenys, kaip potencialūs partneriai ir bendradarbiai inovacijų srityje. Didelis dėmesys skiriamas dizainui – prekės ženklas siekia pasiekti didesnį klientų kiekį  ir padaryti savo gaminius prieinamesnius visame pasaulyje.

NESTLE - HENRI @ NESTLE

Įkurta: 2015 m

Pagrindiniai žmonės: Gerardo Mazzeo, pasaulinis inovacijų direktorius; Filippo Catalano, vyriausiasis informacijos pareigūnas.

Su šiuo inovacijų centru, didžiausia maisto kompanija ieško galimybių pagerinti žmonių sveikatą, gerovę ir tvarumą visame pasaulyje. „HENRi @ Nestle“ tikisi pasiekti savo tikslus bendradarbiaudamas su startu projektuose, kurie liečia „Nestle“ produktų linijas. Projektai skelbiami su 50 000 dolerių skiriamu finansavimo lygiu.


Contact us